27 Ağustos 2014 Çarşamba

Bugün kalbimi İntihara gönderdim ...

Ayhan Çubuk 
Hiçbir duygumu ertelemedim ben. Yaşayacağım hiçbir şeyi sonraya bırakmadım. Sonra diye bir şeyin olmadığını biliyorum çünkü. Hep yarına dair hayaller kurmak, gelmesi mümkün olmayacak zamanları beklemek benim işim değil.Kaç gecem yalnız geçti hesapladımda ... Kaç gece bir sonraki günü düşünerek geçti.
Ben tam pes etmişken yetiştin aslında yüreğime , tam da hayattan artık ne beklenebilirki derken geldin kalbime yerleştin. Bildiğim, bilmediğim, söylenmiş, gizlenmiş, bütün kelimeler anlamsızlaştı seni anlatmaya… Tekrardan küçük çocuklar gibi mutlu  olmak da varmış demek ki... Çocuk gibi gülücükler saçmakta varmış bu saatten sonra, deli heyecanlar, anlamsız kıskançlıklar, yüreğine sığdıramayacağın, nefes alamayacak kadar beni boğacak bi mutluluga yelken açmakta varmış demek ki... Hiç hesapta yokken geldin, hiç düşünmediğim şeyler oldu hayatımda bir şey var sende bulamıyorum . Bir şey var sende, nedir bilemiyorum.. Yollarım hep sana çıkıyor, ben sana yürüyorum. Ve  en güzel kelimeleri bir araya getirerek bu yazımı sana armağan ediyorum .... Gök kubbenin en hoş sedası olup dünyada sadece seninle olmak istiyorum... Bir şey var sende, soramıyorum. Seni kimse görmesin, kimse bilmesin istiyorum.Bir şey var sende, tanımlayamasam da işte ben o şeyi arıyorum. Geceyi sana yazıyorum bu akşam Gecenin en koyu en karanlık halini sana yazıyorum ... En karanlık gecelerde en güzel olan aşk duygularını sana yazıyorum bu akşam ... Kahvenin zelvesinde ki  her taneyi sana yazıyorum bu akşam biraz acı biraz tatlı... En koyu sevdaların en güzel kelimelerini yazıyorum  Dağ başı ıssızlığına inat rüzgarın avuçlarında açan kır çiçekleri olalım  biz seninle. Aşkın köpüksüz sularında sevdayı hiç kirletmeyelim.Sen sakla beni kimsenin  bulamayacağı bir düşün varsa kimseler bulmasın kimseler bilmesin haa bahsetmede kimseye benden gizli olsun bu sevda en tatlı gizlilik en acı varlık olsun bu hikaye ikimizi bir yaksın ikimizi bir tatlandırsın bu mutluluk.Zamansız fırtına yazın yağan kar şelladen akan su akşam güneşinin en tatli hali olsun bizim mutluluğumuz ...




Hani ben gideceğim diyorum ya sen gitti sanarsın ben hep yanında olurum
hani ben gideceğim ya Sen bitti sanarsın ama ben hergün yeniden başlarım
Hani ben gideceğim ya sen üzülürsün sonra ikimiz içinde ben mutlu olurum
Hani ben gideceğim ya Senin aklın bende kalır ben yüreğimi sana bırakırım
Hani ben gideceğim ya Sen beni unuttu sanarsın ben hep hatırlatırım
Hani ben gideceğim ya birgün senide götüreceğim sen farkına bile varmazsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder